Jom Click

Jumaat, 23 Disember 2011

APA KORANG RASA...BILA ORANG KATA KAU TAK BERBUDI BAHASA

NO...no..no...
* aku bukan begitu.
* Tetapi kekadang terlepas pandang..
* Tak bertegur itu tidak bermakna aku ada masalah dengan orang itu.
* Dulu dan sekarang banyak bezanya.
* Segankan bila orang cakap macam tu, aku kenali diriku seorang yang be cool !!!! (coolkah aku sekarang)

Hari ini seorang kenalan lama aku, menegur aku mengenai budi bahasa - terima kasih kerana mengingati aku. Betul walaupon itu tugas aku dan boleh buat apa sahaja tetapi aku sebagai kawan perlulah memaklumkan dahulu akan kesalahan itu. be friend beb!!! thank tq.


Ya Allah SWT, jauhi lah aku kepada perasaan angkuh dan jadikan lah aku hamba yang lembah-lembut dan berbudi perkerti... AKU tetap aku, seorang baik, tabah dan sabar. SAYANG AKU.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

senyuman manis pada saya :)