Jom Click

Rabu, 30 November 2011

Lagi...lagi..lagi YES - YEAR END SALE

 Berpinar-pinar mata bila pergi shopping kompleks, macam-macam ada, sana-sini-sinun pasti ada jualan murah akhir tahun... beramai-ramai orang berpusu-pusu kekadang pelik jugak, barang kekadang tengok sama juga tapi mungkin mengikut citarasa setiap seseorang bukan citarasa saya..ialahkan setiap orang punyai pemikiran yang lain... Hujung tahun pasti menjadi kegilaan bagi yang suka bershopping...suke mak!!! kopak money....

Bagi keluarga yang punya anak-anak yang sudah bersekolah sudah pasti mengeluarkan kalkulator buat pengiraan barang sekolah dari baju, kasut sekolah, beg dan alatulis semuanya disenarai...kalau ada 4 atau 5 orang yang bersekolah pastinya cecah RM2K termasuk yuran lah kot. Almaklumlah anak saya belum bersekolah lagi cuma Tadika  tu pon cecah juga beberapa angka.

 Pada sesiapa yang suka bershoping tu pasti terjah ke shoping kompleks di bawah nie..... saya suka gak..  suka window shopping bagi saya window shopping ni kekadang boleh menjadi terapi menenangkan fikiran. Betul ke apa yang saya katakan ni???? bagi saya ikut masa dan keadaan...






Mana yang ada suka terjah....??

Senyum berkata :
* semua tempat di atas saya suka.
* ikut sale yang dibuat.
* terjah je lah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

senyuman manis pada saya :)